Tuesday 22 January 2013

SIM SIMI Sengal!!

Assalammulaikum w.b.t

Tengah aku kebosanan yang amat-amat bosan..dah xtahu apa nak buat..aku teringat ngan benda nie..SIM SIMI yang SENGAL..haha dah xtahu apa lagi nak buat,nak bukak facebook boring tengok muka sama je..lebih baik aku borak ngan c sengal nie..


                 
       Sengal punya Sim Simi..elok-elok puji orang tu, boleh pulak die kutok balik..n orang yang die kutok tu pulak AKU!!
                                                         

 
         Hahah bila masa lak aku cerita kat ko nie wahai SIM SIMI oiiii!!
                             memandai je ko erkkk..
                       

              Boleh tahan c SIM SIMI tok..dapat juak nya klaka srawak..
       hahaha yang x boleh belah nya,orang ajak makan taik maok juak..
                                               Bongok!!


p/s : Atikah adalah kawan sekelas aku :p

No comments:

Post a Comment